Cetateanul neturmentat_SP

Al 3-lea ochi, de la СП

Cu această fotografie am câștigat azi o cameră web, de altfel foarte bună, într-un concurs organizat de ziarul regional СП (www.esp.md). Mai mult, m-am ales și cu o Грамота.🙂 Mulțumesc, СП! ♦ Detalii: AICI (fotografia care a adunat mai multe voturi) și AICI (o altă fotografie, tot a mea). ♦ Apropo, actualul design al site-ului SP împlinește azi un an. Este o publicație de succes, îndeosebi în versiunea sa tipărită. Este unul dintre cele mai reușite ziare din Moldova. Profesionalismul jurnaliștilor de la SP este, cred eu, intraductibil: oamenii de acolo fac, pur și simplu, jurnalism de calitate, în Bălți! Mult înainte, СП! ♦ P.S. Cât despre camera web, aceasta îmi va fi cel de-al 3-lea ochi, care mă va privi atent, zi de zi. ♦ Vezi AICI ce a scris despre asta СП.

SP din 18.04.2012
SP din 18.04.2012

3 gânduri despre “Al 3-lea ochi, de la СП

Lasă un răspuns

