Reacția mea. În Poiana Bloggerilor

După-amiază ploioasă, amestecată cu ninsoare, în Poiana Brașov. Mai pe scurt, vreme de munte. Seminarul „Informație – Mesaj – Atitudine” s-a terminat. E un sfârșit care va genera noi și noi începuturi. Ce am căutat și ce am găsit aici? Lume bună, bloggerițe, bloggeri și pațani-bloggeri, idei interesante, climă de munte, bere românească, arhitectură impresionantă, muzee, cărți vechi… Am adunat, chic cu chic, tone de materie: fotografii, video și, mai cu seamă, idei, pe care aș putea să le exprim în postări kilometrice, doldora de adjective la superlativ.

Pentru buna organizare a acestui eveniment, mulțumesc Departamentului pentru Românii de Pretutindeni al Guvernului României. Mulțumiri speciale pentru: d. Eugen Tomac, secretar de stat pentru românii de pretutindeni; Vlad Durnea, motorul evenimentului, cu voce de aur; Eugen Luchianiuc, blogger-blogger, blogger de dobă, care a trudit la organizarea evenimentului; Dragoș Galbur, sarea și piperul unor astfel de evenimente, medic stomatolog, mobilizator (el tot a contribuit la buna organizare a evenimentului).

Un mare mulțumesc brașoveanului George Damian, cunoscător de istorie dreaptă, om erudit, om cu blog. George este primul meu ghid pe ulițele Brașovului vechi.

Toți bloggerii pe care i-am (re)întâlnit sunt inteligenți și frumoși.

Aici pun virgulă.

P.S. Eugen (n-)are soveste: a închis robinetul la net taman când trebuia să apăs pe „Publică”; apoi, după ce am recuperat datele pierdute, a redeschis robinetul.

P.P.S. Acum ninge ca-n decembre.

5 gânduri despre “Reacția mea. În Poiana Bloggerilor

Lasă un răspuns

