Românism vs comunism

Platforma Civică „Acțiunea 2012” a organizat o manifestație publică în „capitala de nord”, cu genericul „Unirea a început la Bălți”. Pe de altă parte, comuniștii, însoțiți de oficiali din administrația publică locală, le-au ieșit în întâmpinare, protestând contra AIE și a „românizării Moldovei”. [Galerie foto AICI]

2 gânduri despre “Românism vs comunism

  1. E o problema mare a nostra, a celor care s-au nascut pe acest tarim… Am auzit de mici cuvinte schimonosite, care ar fi trebuit sa semene cu cele din rusa, am auzit si cuvinte romanesti… Am crescut cu povesti controversate auzite de la bunici despre romani, rusi, razboi si nemti. Nu am putut intelege nici atunci, nici acum cine suntem de fapt, nu am avut o directie, nu am avut un sens, si am ajuns unde suntem azi… Fiecare e ceea ce crede ca este. Unul e roman, unul e rus iar unul e… moldovean, desi, toti suntem de-un neam!
    Vor trebui sa treaca multe primaveri insotite de un efort considerabil din partea noastra pentru a ne regasi ca popor. Pina atunci, insa… raminem saraci.

    Apreciază

Lasă un răspuns

