La Mai Puţini Mulţi Ani!

Ce să vreau eu în 2012? Cred că un pic mai mult decât mi-am dorit în 2011. Ce nu vreau eu în 2012 şi de-a pururi? Mirotvari ruşi la Nistru. Nici preşedinte de ţară înscăunat de dobitoace nu vreau. Eu, unul, nu am simţit lipsa preşedintelui în aceşti ultimi 2 ani de zile. Cu prezident sau fără prezident, rmaldavenii tot vor trăi prost, pentru că, din 1991, ei nu s-au schimbat esenţial la tărtăcuţă. Prostituţia politică şi corupţia cronică le stau, ca o pecete, pe creier. La Mai Puţini Mulţi Ani de aceştia!

3 gânduri despre “La Mai Puţini Mulţi Ani!

Lasă un răspuns

