Vrabie

Vrabia cu clonț de rubin

Sâmbătă dimineața. Somnoros, parcă zăresc o pasăre fâlfâind cu disperare. Mă ridic în capul oaselor și deschid ochii mai bine: da, la balcon zboară, încolo și încoace, o vrabie. Cu geamurile bine închise, habar n-am cum de a intrat. O fi viețuind vrabia de mai mult timp la balcon, ca într-o colivie? Ies să prind vrabia. Pun mâna, în cele din urmă, pe vrabie, după vreo oră de-a prinsa prin tot apartamentul. O filmez, o fotografiez. Între timp, enervată, vrabia îmi ciupește degetele. Este o pasăre cu clonț de rubin: ciupiturile-i sunt atât de ascuțite! Ies la balcon, deschid un geam și îi redau ceea ce căuta: LIBERTATEA.

Vezi și Pasărea

2 gânduri despre “Vrabia cu clonț de rubin

  1. super… la mine cîndva un porumbel alb a intrat la balcon, pe care imediat l-am capturat, doar că el s-a dovedit a fi mai deştept şi peste cîteva zile singur a evadat din cuşcă… s-a întîmplat asta demult, ehh ce tare îmi mai era ciudă atunci…

    Apreciază

Lasă un răspuns

