Teatrul meu

Oamenii au inventat teatrul pentru a crea o lume paralelă, o copie prea fidelă sau mai infidelă a lumii reale. Ziceam asta când am început, în anii studenției, a frecventa Teatrul Național „Vasile Alecsandri”. Premiera la care am asistat în astă-seară, „Orchestra”, mi-a readus în memorie anii acestui început de mileniu, când, în serile lungi de octombrie-noiembrie, ieșeam cu broaște-n burtă din biblioteca universității și intram în teatru, în căutarea unei lumi paralele, de alternativă, pe care mi-o doream mai interesantă decât lumea prea șifonată din care tocmai mă refugiam. Nu am mai fost la teatru de ceva timp. Mi-a fost dor. Seara asta am trăit-o în trecut. În mai puțin de două ore, am retrăit toate spectacolele studenției mele.

7 gânduri despre “Teatrul meu

Lasă un răspuns

