Azi am călcat pe urmele lor…

Azi am călcat pe urmele lor, a tinerilor care, acum doi ani, au protestat în PMAN contra comunismului. Un Chişinău în aşteptare. O capitală cu duble standarde, unde politicienii se joacă cu „adevărurile”. Iată atmosfera de acolo. „Asta ca să nu se mai repete 7 aprilie!”, mi-au spus jovial nişte tineri care mi-au dăruit un porumbel albastru, din hârtie. Ziua de azi am petrecut-o acolo unde, acum doi ani, s-a vărsat sânge pentru libertate. Rămâne să vedem ce se va alege până la urmă din această libertate. Doar, tot alegând aşa, ni se promite „schimbare până la capăt”. Mai vedem cum va fi schimbarea: până la capăt sau, poate, fără capăt.

Această prezentare necesită JavaScript.

Imagini surprinse cu un telefon mobil

2 gânduri despre “Azi am călcat pe urmele lor…

Lasă un răspuns

