În a opta zi a lui martie eu zic NU

Un soare cu dinţi ne-a luminat astăzi din plin, printre nori. O zi pe cât de obişnuită pentru unii, pe atât de importantă pentru alţii. ♦ 8 Martie (atenţie, cu majusculă!) e unica zi din calendar când femeile sunt în centrul centrului atenţiei. Şi în alte zile, una mai obişnuită decât alta, femeile noastre sunt în al nouălea cer de fericire şi se bucură de atenţia deosebită a bărbaţilor, dar nu chiar aşa ca în ziua de 8 Martie, când şi grangurii politicii moldave se grăbesc a scoate din buzunare milioane pentru a felicita cu vârf şi îndesat, pentru un an întreg, masa feminină. ♦ Desigur, asta este una dintre multiplele ocazii pe care grangurii le exploatează pe deplin, de dragul propriei imagini. ♦ În a opta zi a lui martie, marţi, iar m-am gândit la haosul în care trăiesc eu şi concetăţenii mei. De două decenii plutim spre nicăieri. De vreo doi ani nişte indivizi care nu pot împărţi între ei funcţiile, averile şi puterea ne au de proşti. Mai merită votaţi şi răsvotaţi? NU, eu zic.

Un gând despre “În a opta zi a lui martie eu zic NU

Lasă un răspuns

