„Cu 23 feb.!”; „С 23 Февраля!”; „С Днем Защитника!”

„Поздравляю с 23  Февраля!!! Как защитнику желаю… etc., etc.” ♦ „С Днем Защитника, /МАЛЬЧИКИ МИЛЫЕ! / Жизнь без ВАС – это просто мучение! / Восхищаюсь талантом и силою. / И прошу ВАС принять поздравления! / ВЫ моря бороздите безбрежные, / ВЫ всегда нас согреете ласкою. / Поздравляю ВАС, / МАЛЬЧИКИ НЕЖНЫЕ!… etc., etc.” ♦ „C 23 ФЕВРАЛЯ! / Мы любим вас не за красивые машины. /Мы любим вас не за красивые глаза. / Мы любим вас за то, что вы МУЖЧИНЫ!!!…. etc., etc.”…

Sunt doar unele dintre multele „felicitări” pe care azi, 23 februarie, o zi ca atâtea altele, le-am primit pe Odnoklassniki.ru, o reţea de socializare rusească, cică number 1 în CSI, cică number 1 şi în Republica Moldova. Unele şi aceleaşi „urări” le-am primit de la toţi drugii posibili şi imposibili. Desigur, le-am mulţumit şi le-am scris că tare bine ar fi dacă aş primi asemenea urări (aparent pozitive) în toate zilele obişnuite. Aşa şi oamenii ar fi mai… buni.

Republica Moldova e o ţară de paie. E simplu, dar şi foarte complicat să „explic” de ce. Oricum, risc să fiu înţeles greşit de foarte mulţi conaţionali.

5 gânduri despre “„Cu 23 feb.!”; „С 23 Февраля!”; „С Днем Защитника!”

  1. nu am putut sa trec fara sa mentionez ca odnoklassniki nu-i Nr.1 nici in Russia , nici in RM . La noi e Google si Youtube cele mai vizitate site-uri , la rusi e Yandex.ru cel mai popular site…

    In Rusia nici la capitolul Retele sociale , odno nu e prima ! E Vkontakte prima ! apoi odno si la scurta distanta facebook.

    Apreciază

    1. Aster,
      Până mai ieri Odnoklassniki era nr. 1 în CSI. Acum vreo 4-5 luni m-am documentat şi am „calculat” topul cu pricina cu ajutorul anumitor site-uri de genul http://www.websiteoutlook.com/ , dar şi alte site-uri de acest fel, cu mult mai credibile. Poate acum nu e aşa cum a fost, nu ştiu exact. Dar lumea continuă să spună ce am spus şi eu. Am să mai văd ce şi cum. Mersi!

      Apreciază

Lasă un răspuns

