Croazieră pe Bosfor

A trecut mai mult de o lună de atunci. Emoţiile pe care le-am trăit pe Strâmtoarea Bosfor, în timpul unei croaziere, sunt vii şi acum. Această apă, Bosforul, uneşte două mări, dar desparte două lumi: Asia şi Europa. Această apă despică bătrânul Istanbul (o adevărată Veneţie a turcilor). Muzica turcească, peisajele nocturne, învolburatele valuri ale Bosforului, mâncarea şi băutura specifice, dansurile – toate astea şi încă multe-multe altele au fost detaliile care au ornat din plin ultima zi de aflare a mea şi a noilor mei prieteni în Turcia. Meritam toate aceste favoruri după două zile pline de activităţi, nu? 😉

Croazieră pe Bosfor

Moscheea Albastră sau Moscheea imperială Sultanahmet

Istanbulul de la înălţimea unui pescăruş flămând

Spre ţintă

Am ales DailyMotion din principiu, doar pentru că în Turcia YouTube era interzis.

Ce am căutat în Turcia

5 gânduri despre “Croazieră pe Bosfor

Lasă un răspuns

