În ultima vreme…

În ultima vreme mi-a plăcut să intru mai răruţ pe aici. De câteva ori pe zi obişnuiesc să deschid ferestrele acestui blog, mai mult pentru aerisirea lui. Aici, în această cămăruţă, unde „trăiesc” de vreo doi ani, revin poate cu cea mai mare plăcere, ca într-un modest palat al meu. Aici trebuie să fac curăţenie. O curăţenie generală. Să fie un blog care să mă reprezinte. Destul cât îi „reprezint” pe alţii, în alte părţi. M-am gândit că e timpul să mai fiu eu însumi, să se vadă în urma mea măcar o dâră de fum în online.

Azi am ieşit afară. N-am avut de ales, a trebuit să merg vreo doi kilometri într-un autobuz ce duhnea a comunism moldovenesc. De la un timp, afişele electorale lipite în stânga şi în dreapta îmi zgârie creierul de-a binelea, îndeosebi cele ale tovarăşilor. Bine că ştiu când a-mi proteja ochii. Iată aşa, având un Canon modest la îndemână, m-am bucurat vineri de mult mers pe jos, după ce am evadat cu succes din autobuzul plin de afişe roşii.

Poate şi în acest week-end voi avea norocul să fac băi de soare, printre frunzele uscate care au mai rămas. Trebuie să trag în mine aer rece, de toamnă târzie, amestecat cu fum alb, ieşit din rugurile de uscături. Puţini îşi pot permite asta în noiembrie… Da? Gata, e timpul să mă mut pe alte site-uri. Azi am fost prea generos cu primul meu blog. Revin în curând cu imagini de pe Bosfor, să le vezi şi tu.

4 gânduri despre “În ultima vreme…

Lasă un răspuns

