Ce am căutat la Istanbul

La începutul lui octombrie, am participat la o conferinţă în Turcia, la Istanbul. Pe scurt: în engleză, tema conferinţei sună cam aşa: „Cross River Communication and Cooperation. Confidence Building Measures Nistru/Dniester”. Am reprezentat Agenţia Monitor Media şi am contribuit cu o comunicare despre cum ONG-urile şi autorităţile locale pot coopera cu mass-media şi nu numai (vezi mai jos).

În afara excelentei conferinţe (organizată de Consiliul Europei), am trăit clipe de neuitat pe ţărmul Mării Marmara, pe Strâmtoarea Bosfor, dar şi printre moscheile extraordinare din aglomeratul Istanbul…

Vezi AICI o galerie foto. Cu imagini video de pe Bosfor revin, poate, cu alte ocazii.

Până om merge fără vize în Turcia, turcii ne mai jupesc

5 gânduri despre “Ce am căutat la Istanbul

Lasă un răspuns

