O paranteză foarte sensibilă pentru sufletele dintre Nistru şi Prut

Azi, de Ziua Independenţei stătuleţului nostru, am asistat la depunerile de flori la monumentul lui Ştefan cel Mare şi Sfânt din „capitala nordică”. Oameni, flori, muzică… Cu alte cuvinte, parcă toate „ingredientele” pentru o sărbătoare naţională…

Filmuleţul de mai jos reflectă câteva momente de la sărbătorirea Zilei Independenţei la Bălţi. Cei care, poate, l-au văzut pe HotNews.md şi-au creat deja o impresie despre eveniment. Am şi eu impresiile mele, prea multe pentru a le partaja acum pe Internet. Dar iată că am găsit două reacţii la filmuleţul de mai jos. Autorii celor două comentarii pipărate, cel mai probabil nişte indivizi care au semnat cu pseudonim, au deschis o paranteză foarte sensibilă pentru sufletele dintre Nistru şi Prut…

Halal de aşa Ziuă a Independenţei, cu flacăra veşnică la tancul sovieto-comunist. Veţi zice că-i istorie şi asta e. Pe dracu asta e! Diavolii de comunişti ne-au furat tot ce mai avem sfânt.😦

Oameni buni, eu una nu înţeleg! Ce are Ziua Independeţei RM cu marşurile sovietice pe care le cântă lăutarii ceia militari?! Am văzut că în PMAN, la Chişinău, militarii interpretau IMNUL RM, da’ la Bălţi comuniştii au dat comandă de marşuri funebre şi milităreşti. Nu e curată mârşăvie asta?

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre “O paranteză foarte sensibilă pentru sufletele dintre Nistru şi Prut

Lasă un răspuns

