Am descoperit-o cam târziu…

Cetatea SorocaToţi basarabenii o văd pe buletinele lor de identitate, dar, pare-mi-se, e atât de necunoscută. Am îndrăgit-o de la prima vizită. Deşi e la o aruncătură de băţ, am descoperit-o cam târziu. Vroiam demult să mă plimb pe cheiul sorocean de pe Nistru… S-o admirăm.
Cetatea Soroca (1) Cetatea Soroca (2) Cetatea Soroca (3) Cetatea Soroca (4) Cetatea Soroca (5) Cetatea Soroca (6) Cetatea Soroca (7) Cetatea Soroca (8) Cetatea Soroca (9) Cetatea Soroca (10) Cetatea Soroca (11) Cetatea Soroca (12) Cetatea Soroca (13) Cetatea Soroca (14) Cetatea Soroca (15) Cetatea Soroca (16) Cetatea Soroca (17)

Soroca pitorească ♦ Trist şi ruşinos: Guvernarea e neputincioasă în faţa sârmei

7 gânduri despre “Am descoperit-o cam târziu…

  1. Foarte frumos…cred ca acum cand ai descoperit-o va fi vizitata mai des. As vrea ca fiecare din noi sa nu uite aceste locuri frumoase si sa le descopere fiecare. E o parte din istorie si sunt sigura ca nu toti au cunoscut-o.

    Apreciază

  2. am fost si eu la Soroca la sfarsit de primavara… desigur Cetatea m-a impresionat foarte mult. Am facut multe fotografii si la Cetatea Soroca si la Lumanarea recunostintei si palatelor tiganesti… sunt multe lucruri interesante acolo, dar insasi orasul… candva era foarte dezvoltat – acum e intr-o delasare proprie localitatilor din provincie… daca s-ar face ceva investitii in dezvoltarea orasului…

    Apreciază

  3. Din cetăţile lui Ştefan cel Mare am văzut doar cetatea de scaun, Suceava şi Hotin, aş vrea să văd şi cetatea Soroca şi Neamţului şi cetatea Albă. Sper în 2010 să văd măcar una din cele pe care nu le-am văzut🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

