Moldoviţelul

Moldoviţel a visat dintotdeauna să scoată o tipăritură. Îşi dădu seama că ar fi avut nevoie de ajutor, dar numai că după ce s-a întîmplat să scoată o mo(n)stră de tipăritură. A vrut să mai tragă una la teasc, căci şi-a pus în plan să fie deschizător de drumuri, să pună prima cărămidă la zidirea Cuvîntului. Tipăriturile periodice locale crăpau să înflorească odată cu apariţia pe scenă a lui Moldoviţel. M-am apropiat de el şi i-am spus că vreau să-l ajut. Moldoviţel a acceptat, arătîndu-se foarte entuziasmat de propunerea mea. Mai multă lume a aprobat întocmeala. Era să mişcăm carul din loc, nu alta. L-am tot căutat, l-am tot sunat, i-am tot scris pe mail… Ioc! Moldoviţel a intrat în pămînt chiar pe ultima sută de metri, cu două zile înainte de tragerea la teasc a celui de-al doilea număr al tipăriturii. Vine al treilea personaj şi răcneşte la mine: „Moldoviţelul prostănac dobitoc mic creşte, iară mare făcîndu-se, moldobou mare se numeşe. Dă-l în plm şi caută-ţi de treabă!!!”

9 gânduri despre “Moldoviţelul

  1. De fapt, e valabil şi „moldojiţălul”, dacă ne amintim de calificativul ieşit din gura tov. Voronin atunci cînd vorbea despre „jiţăii nesoverşenoletnie”, adică despre liderii actualei guvernări. 😀

    Pildă? Hmmm, toată povestea asta, dacă nu s-a întîmpalt, s-ar putea vreodată întîmpla sută la sută, în limitele verosimilului şi ale necesarului, vorba stagiritului. 😉

    Apreciază

  2. unii romani sunt originari din Banat….altii din Maramures…altii din Dobrogea………SI NOI SUNTEM ROMANI!!!! DAR SUNTEM ORIGINARI DIN MOLDOVA!!! E negandit si rusinos spus „moldovitel”, cum e la fel de negandit si rusinos spus „banatovitel” , maramuresovitel” , „dobrogivitel”! sunt cretini peste tot….dar nu merita sa folosesti numele regiunii pentru a critica prostii….nu-mi place acest articol!

    Apreciază

  3. Serge,
    Poate că intri şi tu în tagma moldoviţeilor?… Numai aşa îmi pot explica de ce „nu-ţi place” postarea de mai sus. 😀 😀 😀

    De unde ai luat că ceea ce apare aici trebuie să şi placă? A? Asta mi-ar mai fi lipsit: să afişez aici dulcegării pentru plăcerile tuturor. 😀 😀 😀
    Arată lumii reţete şi perspective de scris pe blogul tău franţuzit cu de-a sila, aici voi scrie aşa cum voi găsi eu de cuviinţă.

    Apreciază

  4. 😐 Cred ca articolul avea nevoie sa stea in umbra publicului, il inteleg doar cei care l-au scris si cei care se simt cu musca pe caciula 😐

    tren,
    Cei care nu înţeleg mesajul textuleţului de mai sus se pot delecta cu acesta din alte puncte de vedere, deloc moralizante! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

