(video) Cu veveriţele din Valea Morilor…

Azi am ajuns să fac o promenadă în parcul de coniferi din Valea Morilor de la Chişinău. Deşi este iarnă de aproape jumătate de lună, se pare că abia astăzi am văzut primii fulgi. Împreună cu LG, am călcat pe mai multe cărări, neuitate încă. Vîntul care a suflat mai toată ziua nu a fost o problemă. Frigul a dat farmec acestei escapade. Am înveşnicit cîteva momente de-a dreptul surprinzătoare: cel puţin două veveriţe au cochetat cu mine preţ de mai bine de o oră. Bine că am luat cu mine un Canon ! Filmuleţul de mai sus este o mărturie a celor relatate.

12 gânduri despre “(video) Cu veveriţele din Valea Morilor…

  1. Are Anatol Dumitras o piesa… „fetele din Chisinau” sau „serile din Chisinau”… nu imi spui exact cum e si de unde fac rost de ea? Fac cinste cu o bere. 😉 Vreau ca dupa aia sa o asculti si tu si sa te convingi!

    Apreciază

  2. Intuiesc ce piesă ai în vedere. Se pare că era unul dintre hiturile copilăriei mele. 😀 Nu ştiu dacă mai găsesc cîntecul cu pricina. Tre’ de întrebat melomanii cu tradiţie. 😉

    Apreciază

  3. Fain. Și aici e plin de veverițe.
    În special prezența unor mari verietăți de prăsărele înseamnă că zona e puțin poluată. Sunt vreo 3 specii de păsări care dacă sunt prezente atunci ești sigur că regiunea e curată.

    Apreciază

  4. Veveritele traiesc oriunde este mai mult verde… am vazut in toate parcurile mari de la mine din oras, am vazut in Gradina Botanica si chiar in curtea TVR am vazut cateva.

    Ion, melodia de pe fundal nu se potriveste deloc… reiese ca te iubesti cu o veverita, zoofilule 😛 =))))))) (numai eu stiu care e semnificatia clipului, dar ceilalti nu stiu)

    Uite aici ce melodie ar fi mers:

    Apreciază

  5. Bun clip, Penoz. Thaaanks! 😉
    Nu am această melodie. Este potrivită într-adevăr.
    Cît despre zoofilism, hahaha! Văd că ai un pronunţat simţ al umorului. :))))) Mă, Penoz, doar ştii bine că „veveriţă”, cuvîntul în sine, poate dezvolta mai multe înţelesuri (conotative)! Important e contextul! 😉

    P.S. Dar ce să-ţi mai îndrug, ai şi tu o „veverea” şi cred că ştii mai bine decît mine. 😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

