Geoană, ce vrei atîta de la mine?

De vreo două luni, prezidenţiabilul român Mircea Geoană îmi tot propune să-i devin fan pe reţeaua de socializare Facebook, unde sîntem, aşa cum înţelege bloggerul Vitalie Cojocari, „prieteni”. Nu-mi amintesc cum a ajuns Geoană în lista mea de prieteni. Dar nu faptul că îl am în listă mă deranjează. Sîcîitoare mi pare insistenţa cu care Geoană (sau mai degrabă admin-ul paginii sale de pe Facebook) mă invită la nesfîrşit să-i devin fan declarat.

Nu am nimic în comun cu viziunile politice şi cu ceea ce, de fapt, este Geoană. Dacă aş fi român cu actele în regulă mi-aş permite să scriu mai multe despre acest politician, dar aşa… Oricum ar fi, Geoană nu-mi stă la inimă. Sper că România îşi va alege mîine viitorul, nu trecutul purpuriu din care, cu greu, a ieşit parcă. În continuare, postez invitaţiile pe care, de atîtea ori, i le-am refuzat tovarăşului Geoană…

Geoana_Fb-2
Geoana_Fb-1

Publicat pe ÎnPanaMea.Ro şi pe Curaj.Net

14 gânduri despre “Geoană, ce vrei atîta de la mine?

  1. problema e alta!!! Mai Ioane, tu ce vrei de la Geoana? ……………………….. de ce inconjori si nu spui clar ! Vreau ca Mircea Geoana sa fie presedinte! dar daca vrei alt ceva…..se rezolva ,esential e sa doriti ambii acelasi lucru 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  2. Vezi, Ioane, acu’ ceva vreme iti spuneam ca veti trece voi, acolo, in Moldova, peste Voronin si trecutul rosu. Ma simteam protejata aici, in Romania. Si iata acum, nu stiu cum si de ce, revine peste noi flamura rosie, secera si ciocanul, nenea Iliescu cu caciula lui de Ivan si cu al sau prostanac de lesa.

    Sa speram ca va fi totusi bine. Ca nu ne vom intoarce… in „illo tempore”…

    Apreciază

  3. oare cate prostie tre’ sa fie in capul unui om ca sa bata moneda in continuare pe „comunismul” lu’ Geoana? TREZITI-VA!!!! Daca iei shi analizezi la rece, Basescu il bate pe Prostanak numai la un singur capitol – ala cu hectolitrii. Poate sa fie Basescu shi verde nu doar portocaliu. Poate sa-shi puna sutana maine, chiar shi mitra – TOT UN TZARAN RAMANE. TOT INCULT. TOT BADARAN.
    shi tot nu are votul meu. dintr-un singur motiv – EU GANDESC.

    Apreciază

  4. Ion, ai inteles gresit ideea postului meu. Vorbeam de notiunea de prieten, care pe net capata si inglobeaza mai multe sensuri, toate sensurile. Asta ca sa fac o precizare. Cat despre Geoana, cauta butonul pentru „intreruperea prieteniei” :).

    Apreciază

  5. Vitalie (Cojocari),
    După ce ţi-am citit postarea mi-am dat bine seama de felul cum ai tratat „prietenia pe net”.
    Înfierbîntat de insistenţele lui Geoană de pe Facebook, se vede că în situaţia mea am ales sensul peiorativ al noţiunii de „prietenie”.
    Cît despre „întreruperea prieteniei” mele cu Geoană, hmmmm… 😀 M-aş dezice, no problem(s)!, chiar dacă luni aş afla că noul preşedinte al României va fi atît de geoană.
    Dar oare tu te-ai dezice cu uşurinţă de „prietenii” tăi comunişti de pe Facebook: „Petren’coi într-o căldare”, Igor Dodon şi Mark Tkaciuk???!!! That’s the question! 😀 😉

    Apreciază

  6. Atredevilun, si ce gandesti tu?
    )))))))))))
    Ca unu care nu e in stare sa isi faca lectiile pentru o amarata de dezbatere intre contracandidati sa ajunga presedinte de tara a?
    Ca is prosti aia care bat moneda pe comunismul lui Iliescu , presedinte onorific la PSD, si vinovat pentru cativa morti acolo la mineriade, plus o suspectare de lovitura de stat vis-a-vis de revolutie, iar cei destepti iau in seama doar hectolitri lui Basescu.
    Am si eu asa o intrebare: de cate ori l-ai vazut pe Basescu beat vs de cate ori l-ai vazut pe iliescu alaturi de geoana?

    PS. ca sa te scutesc de niste discutii gen „chioru era ministru la trenuri cand cu minerii”, cauta cv-ul lui basescu sa vezi ca vine doar ca secret de stat in ministerul transportului prin oct’91.

    Apreciază

  7. Atravedilun, you are wellcome. Anytime.

    Acum pentru prostii care nu inteleg, votul dat lui Basescu este votul de prostest impotriva campaniei sovietice de manipulare care s-a dus, si care probabil i-a fermecat pe multi „anti-basescu”. Hai cu Orban! L-a facut pe „securistul” Basescu „eroul” luptei impotriva sistemului corupt. Uite asta numesc eu Imbecilitate. Guta e depasit ca si „genialitate”.

    Succesuri.

    Ce diferenta este intre o siliconata ca EBA care se uita in oglinda si afirma „EU SUNT FRUMOASA” si unu care prin emfaza „EU GANDESC” crede ca este superior.

    Apreciază

Lasă un răspuns

