În topul ălor mari ;))

O bloggeriţă mă felicită pentru faptul că acest blog, Ψ-on, a apărut într-un top WordPress. Penultima postare, Cîteva portrete memorabile din lumea celor care nu cuvîntă, s-a poziţionat în această seară pe locul 2 din cele mai răsfoite postări dintr-un total de 100 alte articole scrise în limba română. Mai jos, vedeţi bine, mă laud cu un screenshot… 😛

~ ce zice wordpress-u’ ? ~

Ψ-on's Top

P.S. Pînă acum nu am urmărit acest gen de topuri. Nu m-am interesat de ele în mod special. Nici acum nu mă prea încălzesc. Îmi pare bine doar că ceea ce mai apare aici, graţie traficanţilor mei (adică mulţumită ălora care îmi fac trafic ca să ajung în unele topuri), intră într-un cerc mai lăţit… 😉

2 gânduri despre “În topul ălor mari ;))

Lasă un răspuns

