(audio) De Ziua Independenţei, mi-am făcut un cadou…

De Ziua Independenţei Republicii Moldova, mi-am făcut un cadou. Îl vedeţi în caseta YouTube de mai sus. Am tăcut şi (l-)am făcut, ca să evit o groază de fraze înşirate aiurea, care aşa şi nu i-ar mai convinge pe patrioţii X şi Y de faptul că Belka şi Strelka au revenit, totuşi, cu picioarele pe pămînt…

6 gânduri despre “(audio) De Ziua Independenţei, mi-am făcut un cadou…

  1. Prima impresie…fiori. Este un text puternic pentru fiecare inimă română! Mi-a placut aceste feluri de texte vechi încă de la facultate, din primul an…

    p.s. dar ce are Belca cu Strelca şi Independenţa Moldovei_?

    Apreciază

  2. Bravo Ion! Imi place adevarul istoric de care amintesti in acest articol… 🙂 Adevarul istoric va triumfa mai devreme sau mai tarziu…fiindca nimeni… nici un muritor treaz la minte nu poate nega trecutul neamului!

    Apreciază

Lasă un răspuns

