Nimeni nu ştia că pentru totdeauna

Poveste adevărată

„Eşti atît de obama, dragul meu!…”, i-a şoptit domnişoara iubitului său, care avea să trăiască mai puţin de 30 de minute. S-au despărţit. Nimeni nu ştia că pentru totdeauna. Cu doar cîteva clipe în urmă, tinerii îndrăgostiţi discutaseră despre viitorul lor. Au vorbit şi despre căsătorie. Îşi făcuseră planuri măreţe…

Tînărul şi-a luat rămas bun de la iubita sa. Nimeni nu ştia că pentru totdeauna. Pînă a intra în amintirile iubitei, avea de parcurs o mică distanţă. După cîţiva kilometri, motocileta în mişcare a băiatulului fu lovită în plin de un autoturism care, în mare viteză, a ieşit parcă de sub pămînt. Ca să nu fie prins, şoferul implicat în accidentul fatal a luat corpul strivit şi la dus, la cîţiva metri de şosea, lîngă un izvor. Împrejurările izvorului erau de o frumuseţe rar întîlnită prin partea locului. În curînd, totul ieşi la lumină. Numai că moartea deja îl răpise pe iubitul ei. Nimeni nu îşi imagină că pentru totdeauna…

16 gânduri despre “Nimeni nu ştia că pentru totdeauna

  1. istorioara e trista … am avut si eu asa un prieten in anii studentiei , trebuia sa venim la Chisinau luni dimineata sa ne de-a odaia la caminul studentesc -duminica seara pe la 12 de noapte a fost calcat de un tractor.
    … si inca una ceva misterios … in fiecare an de ziua cind a murit il visez …

    Apreciază

  2. Eleonora,
    expresia „a fi (atît de) obama” am auzit-o la o emisiune pe postul de radio românesc Radio 21. Prin această expresie, se are în vedere inteligenţa, eleganţa şi farmecul preşedintelui american Barack Obama. Cînt vrei să-i spui unuia că e prost, dar parcă nu îndrăzneşti, poţi eufemiza astfel: „Mă, eşti atît de geoană!” sau, ca să autohtonizăm situaţia, vom spune: „Eşti atît de tarlev, mă!…”. Dacă cineva îşi dă aere, este îngîmfat peste măsură, îi poţi recomanda să nu fie atît de… voronin. Şi tot aşa… 😉

    Penoz, Eleonora, Shark şi Mariana,
    dincolo de mesajul foarte trist al acestui text, am zugrăvit, pe scurt, o scenă foarte aproape de realitate. Recent, am auzit de un caz aproape identic.

    Apreciază

  3. Mai Ioane 🙂 Nu cumva vrei sa fii regizor 🙂 sau poate e din cauza ca te uiti la prea multe telenuvele …:)Sau poate din cauza ca-ti place mitologia griaca? Citeste mitul Afrodita si Adonis ca are un subiect similar cu povestirea ta…:)………………………….se vede ca ai stat in sat o luna de zile……….:) Gata! stiu! e din cauza telenuvelelor……………:) 🙂 🙂

    Apreciază

  4. :)))))))))))))
    Serge,
    la TV mă uit foarte rar. De fapt, TV-ul meu e laptopul. 😉
    La ţară am stat mai puţin de 2 săptămîni. 😛
    Nu vreau să fiu regizor. De fapt, aş fi… Cît se plăteşte acolo? 😀

    Apreciază

  5. Ioane..prin cuvintul ..esti atit de Obama..am crezut ca era vorba de unul asa..mai tucuriu de pe la noi..:))Scz..poate am deranjat.am o lucrare urgenta.si nu am avut timp sa fac poze..doar in week-endul asta pot..ti-am pastrat adresa de e-mail.daca te mai intereseaza..

    Apreciază

  6. Toate calităţile pe care i le atribui lui Obama sunt discutabile 🙂 Presa americană scria recent că el mai tot timpul îşi citeşte discursurile, nu memorează textele şi nu improvizează, spre deosebire de foştii preşedinţi 🙂 Iar eleganţa şi farmecul le percepe fiecare în felul său şi părerile sunt împărţite: popularitatea lui Obama a scăzut sub 50%.
    Nu te gândi la istorii triste prea mult. Fiecare om cu sfârşitul lui… Nu ştim de ce se întâmplă unele lucruri.

    Apreciază

  7. Oxana,
    bine că a fost ok. Eşti norocoasă! 🙂

    Webber,
    îmi poţi trimite poze oricînd vrei tu! 😉

    Eleonora,
    nu ştiu ce a spus Iliescu despre Geoană. Expresia, cum am mai spus, am auzit-o la Radio 21. Cît despre Obama, am generalizat. Oricum, popularitatea sa e direct proporţională cu stilul său de a fi. Acest preşedinte e… „original”. La urma urmelor, e primul preşedinte de culoare al SUA. Iar asta deja înseamnă muuult! 😉 😀

    Oxana, Webber, Eleonora,
    Pînă la urmă, textul este un exerciţiu de stil. Aşa mai scriu eu cîteodată, oglindind unele realităţi mai mult sau mai puţin explicabile…

    Apreciază

  8. Subiectu’ e trist..
    dar foarte scurt. Nu că aş fi o masochistă emoţională, da’ credeam că ceea ce am citit pe prima pagină e doar un preview la istorie şi când dau să-l citesc în întregime… înţeleg că asta e. Cam puţin, dar răscolitor.

    Apreciază

Lasă un răspuns

