Ajun de 19 august

Zăpuşeala mi-a decorat ziua de ieri. 18 august m-a prins… gospodărind. Acum, în miez de noapte, plouă cu rouă, dar în luncă e secetă. ♦♦♦ Aproape on-line, zilele trecute am urmărit cu un ochi o polemică zgomotoasă, inutilă. Desigur, cearta a fost moldov’nească. ♦♦♦ Recomand tuturor TweedDeck. Cei care fac twittering şi facebooking vor vedea de ce. Apropo, încearcă şi posibilităţile Switter. Toate împreună lucrează interesant! 😉 ♦♦♦ Toţi twitteriştii se uită la fotbal. Eu nu. Nu ştiu de ce, privesc doar campionatele mondiale şi cele europene. ♦♦♦ Deşi ieri nu am publicat nimic, Ψ-on a crăpat de trafic. Ce înseamnă să-ţi autopromovezi, din cînd în cînd, articolele!… Satul BISERICANI – o perlă uitată în Pădurea Domnească este fotojurnalul comentat care, ieri, a fost văzut de foarte multă lume. ♦♦♦ Azi e ziua mamei. De dimineaţă, miercuri, 19 august, e ca o duminică. Am o felicitare deosebită pentru maică-mea…

6 gânduri despre “Ajun de 19 august

  1. Sa traiti domn’ Profesor… (daca si de data asta pici testul, ne vedem in toamna la restanta)
    =)))))).

    La multi ani mamei tale !

    Altceva nu prea am inteles din articolul asta 😀

    Apreciază

  2. Scurt, clar shi cuprinzator… ce n-au inteles ceilalti? acesta e Ionel al nostru, cu idei shi mesaje din agenda vietii sale… pina la urma, cred Ion, ca va face shi despre tine cineva un articolash interesant …

    sincere felicitari Mamei tale! Dumnezeu sa-i dea sanatate shi multi ani binecuvintati! shi nu uita s-o pretuieshti mai mult ca orice pe lume! La multi ani!

    Apreciază

Lasă un răspuns

