Iarăşi merg să votez pentru un alt viitor

Ca şi în ajun de 5 aprilie, acum mă aflu într-un autocar. Destinaţia e ACASĂ, în lunca Prutului. Acolo, iată, am de gînd să particip cu un vot contra porcăriilor din jurul meu. Cînd, pe 3 aprilie, mergeam în luncă, autocarul cu pricina era plin cu studenţi. Toţi mergeau acasă ca să voteze pentru un viitor decent, luminos. Acum, autocarul e cam pustiu. Cred că studenţii sînt acasă, în vacanţă. Sper că răbdarea de pînă la 5 aprilie le va alimenta şi acum dorinţa pentru acelaşi viitor luminos, dorit de cînd e Republica Moldova. 29 iulie, ziua alegerilor parlamentare anticipate, va fi un adevărat examen. Să-l susţinem cu succes, căci asta, poate, ni-e una din ultimele  şanse.

9 gânduri despre “Iarăşi merg să votez pentru un alt viitor

  1. Mulţumesc, Eleonora & Penoz.

    De votat am să mă strădui să votez. Cu capul desigur!
    Dar ştiu că atît timp cît totul este controlat de komo va fi foarte greu să se numere, aşa cum trebuie, voturile. Cîştigă cel care numără buletinele, nu cel care, precum o mioară, trece prin cabina de vot. Rămîne de văzut!

    P.S. După cum a evoluat şi această electorală forţată, pot lesne prezice că, pînă la finele acestui an, am mai putea avea un tur de alegeri anticipate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

