Plaja, constănţeanul LostSoul şi nopţile albe în Mamaia

1

Mamaia…

2

Sirene sus, sirene jos… 😉

3

4

Una dintre piscinele Hotelului Modern. Aici apa e dulce. Sirene şi aici… 🙂

5

Restaurantul hotelului unde sîntem cazaţi aminteşte de o navă plutitoare. Privelişte romantică…

6

Împreună cu tovarăşul LostSoul, pe care l-am rebotezat FoundSoul. El e constănţeanul care m-a purtat cu maşina pe aproape toate uliţele urbei. Vedeţi AICI un photostream care îi aparţine lui Alex, alias LostSoul. Nikoneta sa se pricepe la încîntatul ochilor! 😉

7

Pe cheiurile din Constanţa…

8

Cazinoul din Constanţa. În zare se vede al treilea mare port din Europa…

panorama 2.0

Noaptea în Constanţa. PhotoRight-ul îi aparţine lui… LostSoul. Fratele român a refuzat să-mi dea originalul de foarte bună calitate!!! Poate îl conving pînă pe 24 iulie… 😉

9

Legendarul simbol al Constanţei. Farul…

10

11

Simbolul Mamaiei. În apropiere se află o scenă de pe care un grup de dansatoare brazilience va impresiona publicul…

12

Ca la mamaia şi tataia acasă… 😆

13

10 gânduri despre “Plaja, constănţeanul LostSoul şi nopţile albe în Mamaia

  1. Ce, tovarăşe LostSoul?! Dacă eşti valoros, orice poză trebuie să te reprezinte! 😉 Vezi că adevărul a ieşit, în sfîrşit, la lumină, iar asta pentru că ai refuzat să-mi dai poza aia calitativă! 😛
    Ne revedem!

    Apreciază

  2. Ciao! Ho notato qualcosa di molto interessante … Il mare è splendido, il cielo è azzurro, tu sei un ragazzo normale, ma le sirene sono orribili … non ho offeso, ma non hanno il fascino….

    Apreciază

  3. @ turist : cu basarabeni(ence) m-am intalnit si-n tokyo acum 7 ani dar nu vroiau sa vorbeasca romaneste. ( mai avea si maica-mea o prietena basarabeana care ne vizita cand eram eu mic + „n” basarabeni cu care m-am mai intalnit pana acum). nu de intalniri cu basarabeni duceam eu lipsa! ( asta ca sa stai linistit de grija mea:)) )

    @ liuda : adica cum sa fiu multumit de intalnire? vorbesc cu bolsevicul pe mess,a ajuns in zona in care locuiesc si ne-am intalnit, nu era ceva normal ?

    vinul o sa-l beau curand dar sunt putin dezamagit pt ca are termen de valabilitate (vinul pe care il beau eu de obicei nu are termen de valabilitate … vinul batran are gust mai bun asa ca nu-i poti pune termen de valabilitate. pe aici spunem ca vinul cu termen este „pastilat” adica are adaosi chimici care au termen de valabilitate )

    @ bolsevic : Valoarea mea , valoarea mea, nu o are nimenea ! poza aia „calitativa” e facuta de mine si voi scoate bani de pe urma ei. n-am cum sa-ti dau ceva care va apartine cumparatorului … oricum, sa iesi tu la plimbare in statiuni fara CANONeta … blea

    Apreciază

  4. @ imperialistule LostSoul, mi-a plăcut mult escapada din noaptea trecută. Iată că, mulţumită vouă, am revăzut Olimpul, unde am fost şi în 2007. Constanţa, Eforie, Costineşti, Mangalia, Neptun, Jupiter le-am cunoscut cu voi. Mulţumesc şi pe această cale!
    SufleţelulePierdut, mersi pentru pilotajul convingător, de aceeaşi calitate cu al lui Laurenţiu, tovarăşul tău de cartier! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

