Mamaia şi plajele sale

După un zbucium anevoios cu trenurile prin România, am ajuns, în sfîrşit, pe litoralul din Mamaia. Sînt epuizat. Cu toate astea, nimic nu m-a orpit să explorez împrejurilmile hotelului Modern (****), amplasat la o aruncătură de băţ de mare. Între hotel şi mare sînt două piscine.  Plaja din preajma hotelului este foarte aglomerată. Palmierii în miniatură încarcă atmosfera cu un aer exotic. Nisipul e alb. Marea albastră. Este cald şi avem parte de mult soare. În zilele ce urmează, mă voi lăsa farmacat de mare şi de plaje. Ziua voi participa cu dăruire la un Curs… Acum vreau să trag un pui de somn. Chiar sînt epuizat. După cum am promis anterior, voi reveni cu photostream-uri drăguţe. Pe curînd!

4 gânduri despre “Mamaia şi plajele sale

  1. Poate fac(em) (cu LostSoul) o escapadă şi pe acolo! 😆 Tovarăşul constănţean rămîne a fi ghidul meu neoficial prin partea locului. Astăzi, telefonic, am ascultat împreună valurile mării. :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

