Mă duc, dar rămîn

Mamaia_PlajaMîine mă duc. Mă duc departe de forfota alegerilor anticipate. De o bucată bună de timp, am apucat, aşa cum mi-i năravul, a scrie aici tot mai mult despre ceea ce poate fi mai murdar la basarabeni – despre politică. Iar noi ştim ce şi cum se face în ţara asta.

De mîine, nu am să fiu în RîMî vreo 15 zile. Acum, ca şi în iulie 2007, voi avea ocazia să particip la un Curs… în România. În acest an, Cursul se va desfăşura în Mamaia. De toate are grijă Institutul Cultural Român (ICR), instituţie care, prin Direcţia Români din Afara Ţării, manifestă o atenţie sporită faţă de românii de pretutindeni.

Voi fi împreună cu mai mulţi colegi basarabeni. Îmi dau seama de pe acum de frumoasele surprizele care ne aşteaptă pe litoralul din Mamaia. În acest răstimp, sînt sigur, voi fi  cu gîndul şi la ceea ce fierbe în RîMî. În împrejurări propice, voi aduce şi vorbă despre asta. Mă voi strădui să găsesc timp pentru a evada din offline, ca să văd who’s mai who în crîncena şi inegala competiţie electorală de acasă. Deşi sînt murdare, evementele din politica autohtonă mă vor tenta şi în Mamaia. Mai mult ca niciodată, acum trebuie să fim cu ochii pe realităţi, chiar dacă acestea sînt denaturate adesea. Trebuie doar să cîntărim lucrurile bine, în limita capacităţilor. Apoi, aşa cum ne duce capul, se cuvine să judecăm faptele, declaraţiile şi ouăle aruncate în muşuci.

Voi fi implicat în multe activităţi. E o tradiţie a cursurilor organizate de ICR! Pe lîngă toate, sînt convins că soarele, marea şi plaja ne vor reîncărca bateriile! După un aşa refreshing nu numai că, pe 29 iulie, vom ţine piept unor noi provocări în cabinele de vot, dar, mai plăcut, în memorie ne vor rămîne foarte multe momente de neuitat.

De-a lungul itinerarului către Mamaia, mă voi întîlni cu mai mulţi tovarăşi virtuali de-ai mei. Sper că voi avea un offline pe potrivă cu Costi din Iaşi, cu Dragoş (alias Penoz) din Bucureşti şi, desigur, cu Alex, zis şi LostSoul, din Constanţa. Primul e jurnalist, al doilea – cyberman, al treilea – liber cugetător, fotograf profesionist! 🙂 Desigur, şirul rămîne incomplet. S-ar putea să se mai lungească/lăţească! Reieşind din împrejurări, rămîne doar de văzut ce va mai fi! 😉

Deşi mai răruţ, (îmi) promit să mai accesez acest site. 🙂 O să revin, promit(?), cu photostream-uri exotice, care ar încînta ochii privitorilor. Aşadar, mă duc, dar rămîn. Pe curînd!

Mamaia

Mamaia, România

11 gânduri despre “Mă duc, dar rămîn

  1. Thanks vouă!

    LostSoul, roagă-te ca, de-a lungul sinuosului şi anevoiosului itinerar, vinul să nu se „evaporeze”-n gîtu-mi! 😛

    Morena, revenire curîndă? La alegeri? 😆

    Apreciază

  2. Ionele, daca ajungi in Bucuresti, suna-ma numaidecat !
    Oricum in astea doua saptamani, voi incerca si eu sa ajung eu prin Mamaia,

    Sa te distrezi bine si sa te odihnesti bine ! Drum bun !

    Apreciază

  3. Dacă ai ajuns cu bine la Iaşi, de-acum e bine, altceva mă supără, la câtă publicitate ţi-am făcut la Orange, tot Vodafone ai ales! 😀 Odihnă plăcută! Şi vezi să nu-ţi găseşti vreo sirenă la Mamaia şi să uiţi să revii în Patrie să votezi pe 29 ! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

