On-line cu Wi-Fi-ul lui Chirtoacă

Testez Wi-Fi-ul lui Chirtoacă din Grădina publică Ştefan cel Mare şi Sfînd din Chişinău. Salut intenţia Primăriei Chişinău de a internetiza, încet-încet, capitalia oficială a plaiului. Este o chestie cît se poate de potrivită şi necesară. În condiţiile în care presa noastră este, tradiţional, părtinitoare, accesul gratuit la păienjenişul virtual devine un simbol al informaţiei neîngrădite, un simbol al liberei exprimări chiar. Sînt foarte mulţumit şi de viteza pe care o oferă StarNet-ul. 54.0 Mbit/s sînt incomparabili cu ceea ce-mi oferă Orange prin pachetul Internet Niciodată (pardon, Acum) de doar 3,6 Mbit/s. Inutil să-mi mai descarc nervii pe Orange. Prin calitatea serviciilor pe care mi le prestează la Bălţi, înţeleg că această companie nu-şi prea ia clienţii în serios.

Starnet_ChisinauAm făcut cîteva screenshot-uri de pe teritoriul free Wi-Fi zone, să am ca amintire nişte momente de navigare fără nervi. Mai jos, aveţi şi viteza cu care pot să mă lansez, fără probleme, în websurfing… 🙂

Aproape viteza... luminii ;)
Aproape viteza... luminii 😉

În curînd revin la Bălţi. Acolo i-aş sugera tovarăşului primar Vasili Panciuk să se gîndească la un proiect similar. Şi locuitorii „capitaliei de nord” trebuie să se bucure de accesul liber la reţeau Internet.

10 gânduri despre “On-line cu Wi-Fi-ul lui Chirtoacă

  1. A fost primul lucru ce l-am testat când am fost şi eu în urmă cu 2 săptămâni la Chişinău. ;)Am citit azi într-un ziar local că şi în Suceava în viitorul apropiat va apărea internet gratis în 2 parcuri.:P iată aşa! 🙂

    p.s. ai windows-ul în rusă ? :/ eu că nu ştiu aproape deloc engleza şi am în engleză :))

    Apreciază

  2. vesnic nemultumit 🙂 eu cand mai cracnesc de Orange, Vic ma intreaba – mai bine iti era fara? 🙂 asa ca eu taaac)

    da exista windows in romana?

    Apreciază

  3. eu l-am avut in Engl ceea ce imi placea) dar am avut nenorocul sa prind un virus si cand mi s-a schimbat Windows, prea tarziu mi-am dat seam ca e in rusa. 🙂 nu vreau sa-i mai fac de lucru. fie si rusa)

    Apreciază

  4. „Mai jos, aveţi şi viteza cu care pot să mă lansez, fără probleme, în websurfing”- 54 Mb iti arata viteza de conectare dintre echipamentul tau si emitatoarele Wi-Fi, nu e deloc viteza cu care navighezi prin internet, trebuia sa incerci sa faci un speedtest si atunci vedeai ca viteza nu se ridica mai mult de 1-2 Mb, eu deja m-am convins.

    „incomparabili cu ceea ce-mi oferă Orange prin pachetul Internet Niciodată (pardon, Acum) de doar 3,6 Mbit/s.” ce sa-i faci daca ti-ai luat asa modem, el nu o sa ridice viteza mai mare

    Apreciază

  5. Alexandr Isaev,
    Nu ne pregătim „к новым погромам”. Just blogging. Just expressing ourselves! 😉
    De ce am face-o? Nu avem nevoie de porcării în ţara asta. Ne vom demonstra opţiunile pe cale paşnică, prin metode civilizate.

    P.S. De fapt, ar fi fost mai logic şi mai potrivit ca această întrebare să apară la articolul precedent.

    Apreciază

  6. Александр Исаев spus
    iunie 5, 2009 la 21:16
    К новым погромам готовитесь?

    Isaev dar ce comunistii nu sau saturat de omorat? sau tu nu ai ce scrie in ziarul tau pe nume „Comunistul” dl redactor al acestui ziar

    Apreciază

  7. @Isaev: you are asking the wrong person.
    the right question for you should be: is it worthy to „stage” a new pogrom with chavs from transnistria and secret services?

    Apreciază

Lasă un răspuns

