Rezumatul de azi

Duminică. Dis-de-dimineaţă sînt trezit de răcnetul unei băbătii. Femeia, băută de dimineaţă, vorbea la celular în ucraineană. Apoi, mulţumită de ieşirea matinală, s-a ridicat la etajul 5. Trebuie să spun că acestă tipă este o ciudăţenie, care poate răcni foarte bine în rusă, ucraineană, ţigănească şi moldov’nească (română). ♦♦♦ Am renunţat la Mozilla Firefox. Îmi făcea probleme acest browzer la modă. Nu puteam să uploadez poze şi video pe blog. Ştiu că celebrul Google Chrome este un browzer promiţător, cu atît mai mult că e disponibil şi în versiune românească. L-am găsit şi l-am descărcat. Nu sînt mulţumit, dar sînt foarte mulţumit de posibilităţile acestuia şi de viteza de afişare a paginilor accesate. Nu ezitaţi să alegeţi ceea ce este mai bun: vă recomand Google Chrome ! ♦♦♦ Se întîmplă uneori să pierzi simţul vremii. Aşa este ziua de azi pentru mine: nu vreau nimic în afară de pace şi armonie. Nici să n-aud de „stabilitatea” pe care ne-o bagă în creier cei de la guvernare. ♦♦♦ Încep a mă lumina în materie de Movie Maker. Cu timpul, pe acest blog o să apară şi filmuleţe regizate de mine. Trebuie să-mi lansez şi un canal pe YouTube. Chesiunea asta e doar o problemă de t.r.v. (timp, răbdare şi voinţă). ♦♦♦ Întreb o fostă colegă, plecată la studii postuniversitare în Marsilia, dacă îi este dor de casă. Îmi spune că dorul de apropiaţi şi de baştină o copleşeşte, însă în Franţa este frumos. Fosta mea colegă de facultate se mîndreşte că Marsilia încă nu a plictisit-o. Franţa a cucerit-o. Pentru totdeauna?…

Un gând despre “Rezumatul de azi

  1. 🙂 am cred ca vreo 2 luni de cand am parasit Opera si am trecut la Google Chrome 🙂
    opera chiar imi placea si still imi place) dar deoarece nu deschidea normal bloggul meu pe liveinternet si inca 2 sites, am parasit-o…

    de Chrome sunt satisfacuta. cred ca am facut bine ca nu am trecut la FireFox 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

