(în curînd) O emoţionantă excursie virtuală în lunca Prutului de Mijloc

În curînd, dragi vizitatori, vă invit să facem o emoţionantă excursie virtuală pe-un picior de plai, pe-o gură de rai… O să explorăm un sătuc despre care am mai pomenit şi în materialul (învechit, dar… mereu actual) despre TRAGICOMICA GRANIŢĂ DE PE PRUT (regiunea Pădurea Domnească, Glodeni). Ca să nu bat prea mult apa-n piuă, deocamdată, uşor-uşor, îmi voi divulga „ambiţiile”-mi de cyberghid: este vorba despre un jurnal care va conţine 100 de imagini fotografice înveşnicite în Bisericani, misteriosul sătuc din lunca Prutului de Mijloc, regiunea Pădurii Domneşti, Glodeni, acolo unde trăiesc legendarii noştri zimbri. Fotografiile sînt deja pe Flickr, urmează să le aranjez în jurnalul de pe blog. Exerciţiul îmi va lua mai mult timp, dacă plănuiesc să mai şi comentez unele momente.  Cred că în excursie vom merge tocmai miercuri…

3 gânduri despre “(în curînd) O emoţionantă excursie virtuală în lunca Prutului de Mijloc

  1. Buna.Am citit abea acum articolul si nu stiu daca ai facut acest reportaj…daca da da-mi si mie adresa sau denumirea.Sper ca acum sa incluzi si satul cuhnesti ,caci si el face parte din lunca prutului.Si te mai rog sa-mi dai adresa de mes caci foarte greu te gasim…acolo m-am nascut si mi-e foarte dor,acasa mergem si noi asa mai rar cand se poate..astept raspunsul tau.Si sa te ajute Domnul sa realizezi toate planurile tale, caci sigur(si sa stii ca e sigur)bucuri inimile celor care se duc mai rar pe acasa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

