Noi scriem ştirile UNIMEDIA?

UNIMEDIATu scrii ştirile UNIMEDIA ! Noi scriem ştirile UNIMEDIA ? Eu scriu ştirile UNIMEDIA ?… Ei bine, dacă şi eu, cum şi cu ce pot, pun umărul la creşterea portalului de ştiri nr. 1 în Moldova, UNIMEDIA, am a face cîteva observaţii vizavi de schimbarea la faţă a portalului de ştiri. Dar mai întîi de toate, vreau să-i felicit pe băieţii de la UNIMEDIA că, pînă acum, au ştiut să evite dependenţa de cineva. S-au afirmat unimediştii, acum vedem că au şi demonstrat că se pot menţine pe piaţa mediatică de la noi, monopolizată de komunişti.

Nu putem nega faptul că aspectul grafic actual al site-ului „a fost îmbunătăţit semnificativ”. Bucură faptul că UNIMEDIA s-a lăţit peste toată suprafaţa ecranului, că au fost create pagini tematice, că a fost lansat un modul video, că ştirile de aici pot fi distribuite prietenilor prin intermediul site-urilor de socializare etc.

După ce am citit mai multe comentarii (mai mult sau mai puţin constructive) despre (r)evoluţia unimediştilor, acum, aproape ca o mîţă, mă strădui să pic în picioae, nu în coadă. Design-ul vechi al UNIMEDIA era mai atrăgător, mai relaxant pentru ochi. Desigur, scriu asta pentru că sînt deprins cu ceea ce a fost. În general, nu sînt tipul care pune accentul pe formă, ci (mai mult) pe conţinut. Iată de ce cred că, în curînd, am să-mi deprind ochii şi cu surpriza de la UNIMEDIA, un portal care, cu siguranţă, nu se va opri să tot crească în ambele sensuri: şi în formă, şi în conţinut. Asta în sensul constructiv al afimaţiei ! 😉

Nu îmi place că trebuie să trag de bare ca să văd ce este în extrema dreaptă a paginii (acolo unde sînt de citit postările de la rubrica Blogs.UNIMEDIA). Culoarea predominantă a portalului este una tristă, diferită de nuanţa plină de viaţă a versiunii de odinioară. Titlurile ştirilor mai învechite, de arhivă supără un pic prin literele lor à la abecedar, mărite adică. Pare a arăta mai profesionist, nu ştiu cum, un site informativ în care titlurile ştirilor de arhivă apar cu litere de dimensiuni mai mici. În rest, nu mă deranjează nimic deocamdată. După cum am dat de înţeles, în situaţia crizei din RM, în general, şi de la UNIMEDIA, în particular, mizez mai mult pe conţinutul materialelor, nu pe felul în care acestea sînt puse pe tavă.

Le urez băieţilor şi… fetelor de la UNIMEDIA mult succes, răbdare şi abonaţi care să înţeleagă faptul că, dacă doresc să trăiască într-un stat cu mai puţină corupţie, trebuie să investească în creşterea instituţiilor media independente.

La mai mult şi la mai… lat, UNIMEDIA !

Un gând despre “Noi scriem ştirile UNIMEDIA?

Lasă un răspuns

