Cîntarea Basarabiei

Cît este de frumoasă Basarabia noastră ? Cît de mult ne poate impresiona această gură de rai prin peisajele sale ?… Răspunsul la aceste întrebări l-am găsit şi în filmuleţul de mai sus, realizat de bloggeriţa Ludmila G. în colaborare cu un bun cyberman din Bucureşti, Penoz. Le sînt recunoscător pentru timpul investit în acest proiect şi pentru grandiosul efort pe care l-au depus. Succes şi noi proiecte reuşite în continuare ! 🙂

3 gânduri despre “Cîntarea Basarabiei

  1. Ioane, da-mi voie sa te corectez oleak… eu nu sunt un cyberman oarecare.
    Sunt un cyberman roman patriot si nationalist (nu extremist), care nu este indiferent fatza de romanii din afara granitelor actualei Romanii… si aici ma refer in special la romanii din Basarabia si din Timoc.
    Manat de aceste convingeri am ajuns sa cunosc si chiar sa ma imprietenesc cu cybermani si blogeri basarabeni si timoceni 😛

    Apreciază

  2. Penoz,
    nu eşti un cyberman oarecare deja se ştie, iar că eşti un cyberman român patriot şi naţionalist (nu extremist) este o noutate bună pentru mine. 😉

    Apreciază

  3. Doamne cat de mica si frumoasa e…de ce crezi ca se tot bat pentru ea?
    S-au facut cercetari si pamantul nostru e cel mai bun si mai roditor.Doamne ionut unde ai fost pana acum?
    De ce nu am dat mai demult de reportajele tale?
    Faci ceva nemaipomenit si cum am mai spus sa-ti dea Dumnezeu sanatate si sa te apere de tot ce e rau.Ma aduci acasa si ma intineresti cu ani…mi-e foarte dor de acasa.Am vazut cred toate reportajele tale si cred ca esti un patriot foarte bun.Pe langa faptul ca ne aduci casa pe unde ne-a dus soarta mai ne si cunoaste tot globul tara noastra.Oricum eu cred ca pe unde om fi tot acasa e gandul si tot visam locurile natale.Sa ne mai bucuri inimile si in continuare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

