Merg la Chişinău

Vineri, adică mîine, plec la Chişinău. Voi merge acolo special pentru Summit-ul despre care scriam în postarea anterioară. Nu am mai fost de mult timp în capitală. Acum, la sfîrşit de săptămînă, cu ocazia participării mele la Reuniunea pomenită, dar şi din dorinţa de a vedea cu ochii mei ruinurile Parlamentului şi ale Preşedinţiei, voi trage o fugă pînă în inima Moldovei; voi avea grijă să am la îndemînă şi Canon-ul.

Astăzi, dar şi ieri m-am implicat în mai multe activităţi fizice, în aer liber. Cît de mult îmi lipsesc aceste eforturi fizice sub(t) clar de… soare atunci cînd mă aflu în legendara capitalie înmiresmată a nordului nostru. Aici unde sînt, pe bune, mă bucur de nişte zile foarte potrivite pentru sănătate. Păcat doar că raiul cu care încep a mă (re)deprinde acum se va sfîrşi odată cu plecarea mea de aici, din ruptele din rai împrejurimi ale luncii Prutului.

Tot azi, pe cînd mă aflam în grădina bunicii, mă sună scriitorul Dumitru Crudu de la Chişinău. Domnul Crudu mi-a spus că au apărut nişte bani la revista Stare de Urgenţă. 😉 O parte din aceşti bani, în calitate de onorariu, trebuie să ajungă la mine. Nu credeam că voi fi plătit, chiar şi simbolic, pentru o cronică care, mai întîi, a fost rostită la lansarea romanului Turnătorul de medalii de Anatol Moraru, apoi a apărut pe acest blog şi, la un îndemn aproape heliadesc, în revista Stare de Urgenţă din Chişinău, unul dintre fondatorii căreia este cunoscutul scriitor Dumitru Crudu.

Mîine merg la Chişinău. Se anunţă o zi plină de evenimente. Summit-ul Bloggerilor însă este nr.1 în lista mea de vizite.

Un gând despre “Merg la Chişinău

  1. Ioane, drum bun…eu astept de aici, din Suceava, relatari de la fata locului. :)vreau relatari din pareta ambelor parti, sa suprapun sursele si sa verific veridicitatea informatiilor. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

