Compania ORANGE, norodul grăitor, poveştile cu paţani mămoşi, dinozauri şi zmei

orangeTîrziu în noapte, am redeschis mapa Inbox din Nokia mea şi recitesc: „Reîncărcaţi contul *** în următoarele 5 zile, pînă la 22.04.09, cu o cartelă de reîncărcare de la 50 lei în sus, pentru a primi 50% sau chiar 100% bonus„. Acum, reconstitui în memoria-mi paşii pe care i-am făcut azi, asta după ce mi-a venit prepascalul SMS-surpriză de la Orange, o Companie care, totuşi, îmi potoală setea de necunoscut, căci fac parte, vai mie!, din generaţia digi. Am mers unde trebuia şi mi-am cumpărat o cartelă de reîncărcare, deşi nu eram în criză de timpi de antenă, mai aveam vreo 50 MDL. Nu puteam să ignor, fără pic de ruşine, surpriza prepascală a mărinimoasei mele Companii. 🙂 Ei bine, după ce am pus la knişkă încă o sută de lei, generoasa Companie, în semn de grijă faţă de client, mă bombardează cu noi şi noi SMS-uri, cu noi spernţe etc. În continuare, urmează doar cîteva dintre ele, căci memoria Nokiei mele este îmbîcsită cu astfel de mo(n)stre…

Salut, *** bonus rămas va expira pe 02.05.2009. Foloseşte-l pentru a apela prietenii tăi *** în orice zi în afara orelor de studiu. Află-i valoarea la *133#OK

Salut, aţi primit gratuit 20 SMS naţionale. Le puteţi folosi zilnic pînă la 17.05.2009. Cu cît mai mare este suma reîncărcată, cu atît mai multe mesaje primiţi.

Peste ceva timp, cu mult prea multe clipe după reîncărcarea contului meu Orange, îmi vin şi mulţumirile cordiale:

Mulţumim pentru reîncărcare. Aţi primit bonus de 200 SMS naţionale, valabil în fiecare weekend pînă la 18.05.2009. Reîncărcaţi des pentru un bonus la reîncărcare.

Iar cireaşa (încă nestricată) de pe tortă abia avea să urmeze: culmea, peste mai mult de 6 ore de la afacrea mea mămoasă, Compania, totuşi mai fericită decît cei mai trişti ca noi, mă mai îmbărbătează cu un SMS, semnat… Orange:

Jack Pot la Super Loto săptămîna aceasta este 870.000 lei! Trimiteţi 5 numere de la 1 la 35, divizîndu-le prin spaţiu la nr. 0535. Preţ: 5 lei+2 SMS naţionale.

Iar acum, dargă Orange, nu mai ştiu ce să fac de atîta bine. M-ai îmbogăţit cu atîtea bonusuri, încît nu mai ştiu ce să fa cu ele. Acum mă uit şi văd că am tocmai 439 de SMS-uri pe care nu am să le scriu niciodată. Într-o vreme, dragă Companie, îţi miluiai clienţii mai inspirat: le dăruiai bonus în minute, nu în SMS-uri. Dă-i omului să vorbească, nu să scrie, că şi aşa sîntem, din născare, blestemaţi a fi… poeţi, mai nou – scriptori cu busolele pierdute. Acum, doar adolescenţii şi unii studenţi, în lipsă de alternative şi în exces de timp, nu au de ales: scriu, scriu şi iar scriu, ca în vremurile lui Heliade. Să-i lăsăm să scrie, că o fac… inspirat. Nouă, clienţilor cu sentimentele ajustate deja, dă-ne, în peniţele noastre, bonus în minute, nu în SMS-uri, iubită şi de neînlocuit Companie de portocală…

4 gânduri despre “Compania ORANGE, norodul grăitor, poveştile cu paţani mămoşi, dinozauri şi zmei

  1. Cu ce-a pacatuit Orange in fata ta?;) Mie una cand venisem in Romania, simteam lipsa Orange Moldova…pana ce m-am obisnuit cu Orange Romania, care e mult mai ieftin si mai generos…doar de una nu-s multumita-cand imi verific contul, primesc 7 mesaje la rand, pe cand in Moldova primeam unul dar bun, care continea toata informatiile, credit, bonus, sms. In fond, amebele-s bune, cand ai din ce (si cu CINE) vorbi. 🙂
    oricum, ori de cate ori vin acasa, imi iau cate un pachet de 100 sms, 50 mms si 20 MB trafic internet…pentru ca ma incadrez si eu in tagma celor care mai mult scriu decat vorbesc. 🙂

    Apreciază

  2. Scrieţi, scrieţi, ăsta-i îndemnul, băieţi şi… fete !!! 😉

    P.S. (în contextul comentariului de sus şi de jos şi a celor nescrise încă): Deh, cum puteam să uit de… ?! Iată, reproduc din memorie un îndemn mai nou, postmodernist de felu-i: „Scrieţi, scrieţi, băieţi şi… fete, dar mai şi citiţi ceea ce scrieţi!” 😆

    Apreciază

Lasă un răspuns

