Camera 20

camera-20Camera 20 a a votat pentru schimbare. Camera 20 e în doliu naţional. Populaţia din această cameră este tînără, inteligentă şi nu mai vrea să fie educată în spirit komo. Personajele din camera 20 sînt veşnic on-line, ele nu pot fi manipulate atît de simplu, precum sufletele de dincoace. Camera 20 este la curent cu ceea ce se petrece peste tot în jur, cele 3+1 personaje ale ei cunoscînd aproape toate unghiurile din care trebuie să privească un om pentru a rămîne cu mintea nespălată. Pentru violarea obraznică a nocturnei reverii din camera 20, o aborigenă m-a declarat pesona non grata. Camera 20 e bravo. Noapte bună, Suceava!

5 gânduri despre “Camera 20

  1. sa inteleg ca s-a facut aluzie la cineva anume din populatia camerei 20? ;)datorita EI, ne faci publicitate (gratis?;) ) la toate 3+1 ? recunoaste…sper ca acest comentariu nu va fi supus moderarii. 🙂

    Apreciază

  2. Mai întîi de toate: dacă e de bun-simţ, orice comentariu mă „dezarmează”, orice apucături ale mele de a CENZURA devin total lipsite de sens. 😉
    Cît despre publicitatea pe gratis, să ştiţi că acum încă nu vă daţi seama cît vă va costa toată această MEGAafacere! 😛

    P.S.: E adevărat, pe acest blog sînt şi comentarii mai puţin favorabile pentru imaginea mea. Nu le-am lichidat şi nici nu le-am cenzurat. Am fost indulgent şi le-am dat dreptul la existenţă acelor comentarii numai pentru a le oferi comentatorilor respectivi ocazia să se regăsească în propriile prostii. Păcat doar că acei comentatori înrăiţi au ales anonimatul în faţa publicului. Eu personal îi cunosc perfect. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

