STOP THE TERROR !!!

Trăiesc în RM şi sînt cuprins de frică. De o bucată de timp, frica îmi ocupă tot timpul. În jur – numai torturi. Trăiesc un acut sentiment că cineva mă urmăreşte, că, iată-iată, au să mă aresteze şi pe mine. Accesul la păienjenişul virtual îmi este limitat. Nu mă pot informa din sursele pe care le-aş fi dorit eu. În curînd, risc să pierd simţul realităţii, pentru că propaganda care se face acum în mass-media controlată pur şi simplu mă presează psihologic. Nu mai ştiu ce să cred. Nu îmi este clar viitorul meu nu prea îndepărtat. După orizont nu am idee ce ar putea fi. Cîndva, într-o ţară ca lumea, sper să le povestesc copiilor mei că am fost contemporan cu diabolicul regim comunist dintre Nistru şi Prut, ultimul în Europa.

În materialul video de mai sus, fraţilor, se vede clar cum RM îşi cinsteşte viitorul. Halal de aşa stat. Nu mai vreau nimic. Lăsaţi-mă în pace.

Un gând despre “STOP THE TERROR !!!

Lasă un răspuns

