STOP vandalism ! Să se facă schimbarea INTELIGENT !

censoredIeri  seara am tot încercat să-mi accesez blogul preţ de vreo 2 ore. Nimic! Nu am avut acces nici la cele mai importante site-uri informtive din RM (în schimb, am deschis fără nicio problemă site-urile informative „oficiale”, ale unor instituţii media mai mult sau mai puţin dependente… se înţelege de cine).

Cu greu, prin link-uri care nici nu-mi trecuseră prin cap, am deschis totuşi acest Blog.

Cu această fericită ocazie, extrag una dintre cele mai importante idei din postul încă nescris, pe care urma să-l public noaptea trecută:

STOP VANDALISMULUI ŞI ACŢIUNILOR NESĂBUITE ÎN TIMPUL PROTESTELOR ANTI-KOMO CARE VOR URMA! SĂ SE FACĂ SCHIMBAREA INTELIGENT! RĂZBOIUL ESTE O METODĂ PRIMITIVĂ DE REZOLVARE A UNUI CONFLICT ÎN SECOLUL al XXI-lea. EI NU SE TEM DE RĂZBOIUL PIETRELOR, EI SE TEM DE RĂZBOIUL MINŢILOR!!!

Lasă un răspuns

