Am votat pentru schimbare

Acum cîteva clipe am revenit de la secţia de votare. Am votat pentru schimbare. De vreo 20 de ani de zile, RM este într-o stabilitate totală, ca cea dintr-un cimitir. Numai în cimitir nu se întîmplă nimic. Judecînd la rece, putem spune că în RM niciodată nu s-a întîmplat ceva bun. Guvernările de pînă la 25 februarie 2005 au fost mai comuniste decît actuala guvernare aşa-zis comunistă. Aceiaşi actori sovietici, nomenclaturişti şi hoţi care au prădat cetăţeanul şi au guvernat,  fără pic de responsabilitate, această ţară. Schimbarea a întîrziat mult. Vreau să cred că în viitorul nu tocmai îndepărtat  se va spune un DA schimbării, pentru că nu se mai poate de trăit în mizeria în care am plonjat cu atîta indiferenţă. Vorbesc la general, desigur. Căci cu 2-3 rîndunele schimbarea nu vine.

În acelaşi timp, îmi dau bine seama că cei care, pe bune, vor prelua de mîine guvernarea vor avea nevoie de multă voinţă politică, imaginaţie şi răbdare ca să lichideze, odată şi pentru totdeauna, greşelile roş-oranjilor.

Voi aştepta cu speranţă rezultatele alegerilor de azi. Teamă mi-e că rezultatele scrutinului ar putea să fie trucate. Ar fi păcat să organizăm alegeri repetate în sărăcia pe care astăzi şi întotdeauna au suportat-o oamenii acestei amărîte republici. Avem nenoie de schimbare. Jos falsul comunism! Jos minciuna! Viitorul nostru este departe de ceea ce s-a făcut pînă acum în politica Republicii Moldova.

Dumnezeu să lumineze minţile oamenilor atît de creduli, atît de bucuroşi în faţa unui pachet de macaroane comuniste. Să fim pentru un viitor civilizat al Republicii Moldova!

2 gânduri despre “Am votat pentru schimbare

  1. Mai Ion esti tu bravo dar de ce eai numit actori pe comunistii de la guvernare eu nu pot intelege UN ACTOR ADEVARAT TRE’ SA FIE UN OM DEVOTAT ARTEI FRUMOS LA SUFLET SI LA CHIP, sa creada in istoria neamului sau, SA FIE CURAJOS, dar comunistii nu au nimic din ceea ce am mentionat eu…Nu tre’ sa disperezi comunistii vor pierde alegirile!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

