Mă duc în lunca Prutului, mai aproape de UE, să votez

Vineri, 3 aprilie. O zi de primăvară foarte frumoasă, cu mult soare. Primăvara a venit cu surprizele ei, oamenii din jur parcă sînt mai deschişi aşa, mai luminaţi nu ştiu cum, mai treji, chiar dacă lupta cea mare şi interminabilă rămîne a fi o enigmă, o enigmă de 5 aprilie.

La moment, sînt într-un autocar  Mercedes care se tot umple cu studenţi. Merg la ţară, acolo unde m-am născut şi îmi este viza de reşedinţă. Merg să votez, iar cu ocazia aflării mele în satul de baştină voi face şi o promenadă în Pădurea Domnească, un monument al naturii de o rară frumuseţe, situat în regiunea Prutului de Mijloc. Aici trăiesc legendarii noştri zimbri, aduşi, pentru a întări şi mai mult „statalitatea de 650 de ani” a RM, de către tovarăşul Voronin (?) tocmai din ţara leşească.

În speranţa că după 5 aprilie generaţia mea se va regăsi, poate, în clasa politică de la Chişinău, vă îndemn, dragi vizitatori, să mergeţi la urna de vot. Vă doresc multă răbdare, discernămînt şi certitudine în ziua de mîine.

Dumnezeu să binecuvînteze cu adevărat Republica Moldova !

5 gânduri despre “Mă duc în lunca Prutului, mai aproape de UE, să votez

  1. La fel şi noi sperăm că ziua de 5 aprilie să decidă totul. Să fie întreaga ţară mai aproape de UE, nu doar tu! cred în schimbare, de asta merg la Bucureşti! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

