(foto) Competiţiunea continuă. La GLODeni

glodeni_1

Acum cîteva ore, am revenit de la Glodeni. A trebuit să îmi iau paşaportul pe care, recent, l-am solicitat. Sînt cetăţean al Republicii Moldova, ce mai! Fără acest document nu faci un pas dincolo de hotarele plăişorului nostru, străjuit cu atîta grijă de armata cioroiului. În plină electorală, şi Glodeniul este scăldat în promisiuni şi statistici afişate în public de către mîinile drepte şi stîngi (pătate de varii culori) ale capilor de partide, cărora, vai!, acum li se învîrte morişca non-stop întru binele RM şi al viitorului ei duplicitar, mai mult sau mai puţin european.

Obişnuit să surprind momente tragicomice din realităţile basarabeneşti, nu am mai stat pe gînduri: avînd la îndemînă un MP3 player, am fotografiat nişte standuri electorale. Să ne amuzăm un pic (şi) pe seama instantaneelor de la Glodeni, pe care vi le propun în continuare.

glodeni_2

glodeni_3

glodeni_4

16 gânduri despre “(foto) Competiţiunea continuă. La GLODeni

  1. saracele centre raionale, dupa ce zac acuma infasurate in afise electorale, dupa alegeri strazile vor fi pline de hartii si afise luate de vant, de parca si asa la capitolul salubrizare o ducem bine.

    Apreciază

  2. Andrei, am un Canon de 8 Megapixepls, dar bateriile acestuia m-au dat de gol. Am fotografiat cu… un Samsung, un MP3 player care, din fericire, mai are şi o cameră de 2 megapixels. 🙂

    Apreciază

  3. ion cind vei intinde o mina de ajutor si ve fii refuzat sa stii ca ala e 100%moldovan ca numai natia de pe stinga prutului pot sati descute megapixelu si pleyrul atunci cind e vorba de ceea cui ii dam haturile-n mina sa mai ruleasca 4 anisoriin prapastia nenorociri

    Apreciază

  4. Great site this ionurusciuc.wordpress.com and I am really pleased to see you have what I am actually looking for here and this this post is exactly what I am interested in. I shall be pleased to become a regular visitor 🙂

    Apreciază

  5. excellent site this ionurusciuc.wordpress.com brill to see you have what I am actually looking for here and this this post is exactly what I am interested in. I shall be pleased to become a regular visitor 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

