Bloggeriţa O.G. faţă cu inspiraţiunea

Multe bloguri, dar puţine

Rod în lume au s-aducă…

De ceva timp, un tabiet al meu zilnic constă în „răsfoirea” paginilor electronice din păienjeniş. Citesc selectiv. Ca de obicei, mă strădui să ignor multe producţii bune, ca să cîştig mai mult timp la cititul paginilor foarte bune. Navighez din floare-n site, din site-n floare: de la cele informative şi de cultură, la cele de divertisment (cu gust şi de prost gust) etc. Adesea, îmi plimb ochii, însetaţi de informaţie credibilă, şi pe teritoriul web-televiziunilor. Blogurile, însă, sînt pentru mine o sferă aparte. Aici, dacă aş suferi de aşa-zisul rău de virtualitate, m-aş prăpădi, irecuperabil, printre mulţi, foarte mulţi Gb.

Oxana Greadcenco's BLOG

Dintre-atîtea flori, dintre-atîtea blog-uri pe care le frecventez cu regularitate este şi cel conceput şi îngrijit de domnişoara O.G., care îşi face studiile acolo unde trebuia – la Suceava, în Moldova din dreapta Prutului. Ceea ce face O.G. în ograda sa virtuală impresionează muuulte albine-cititoare din Ţară şi de peste tot. Am mai spus-o, Jurnalul de observator al domnişoarei O.G. este despre ceea ce ne (şi o) interesează. Este o pagină pe care am descoperit-o graţie portalului UNIMEDIA, care, şi el, vede în blogosferă o sursă alternativă de informaţie, demnă de atenţia unui ochi onest de cititor.

Într-o discuţie privată, pe Messenger, îi dădeam de înţeles bloggeriţei O.G., proprietara de drept a Jurnalului de observator, că apreciez blog-urile pentru conţinut, nu pentru formă. Bineînţeles, îmi dau bine seama că, şlefuite stilistic şi gramatical, multe dintre articolele bloggerilor pe care am apucat să-i citesc ar deveni aproape geniale 🙂 . Este adevărat, nu de puţine ori aparenţa unui post poate fi eclipsată de esenţa acestuia, tocmai de asta, cu indulgenţă, am devenit un avocat al tinerelor voci în devenire.

Cît despre cum reuşeşte bloggeriţa O.G. să nu-şi dezamăgească fidelii cititori, mai bine să scrie ea însăşi despre asta. Deja sînt convins, O.G. este extrem de ataşată de Jurnalul său electronic. Atît de ataşată, încît nu este zi ca să nu-şi publice impresiile pe care le trăieşte. Mai mult, Jurnalul despre care vorbesc este apreciat de mai mulţi internauţi, dovadă – numeroasele comentarii lăsate de vizitatori. Iar domnişoara O.G. nu se complace scriind, nu scrie de dragul scrisului, ea scrie pentru că este sociabilă şi nu poate trăi în afara dialogului.

De vreme ce domnişoara O.G. se are de bine cu inspiraţiunea, rezistînd de minune în faţa provocărilor de natură editorială(?), cu impresii la temă, la abia inaugurata rubrică metablogging, voi „mai” şi încă „re-” veni.

9 gânduri despre “Bloggeriţa O.G. faţă cu inspiraţiunea

  1. mai, Ioane, ti-am mai zis ca vor crede vizitatorii ca-ti platesc pentru publicitate! 🙂 de data asta chiar m-ai lasat fara replica. o sa-mi creasca urechile ca girafei din „Abecedar” si-mi voi lua nasul la purtare. :)asa ca mai atent cu laudele . 🙂

    Apreciază

  2. Ăsta a şi fost scopul meu, „să te las fără replică”! 😛
    Cît despre laude, ce pot să scriu, stimată bloggeriţă Oxana90? Nu văd aici laude, ci doar observaţiuni bine plătite! 🙂
    Spunîndu-mi că „inspiraţiunea” te părăseşte, mi-a venit ideea să-ţi dedic un post de renaştere. Că doar noi avem nevoie de un http://oxana90.wordpress.com/ cît mai interesant. Acum vei fi „obligată” să ai grijă de cititorii tăi, să le propui, ca de obicei, aceeaşi arie vastă de materiale. Las’ să ştie lumea! Mda!

    Apreciază

Lasă un răspuns

