De dragul tău, poh€$i€…

De o bucată bună de vreme tot observ că po(h)ezia lui Arcadie Suceveanu De dragul tău, pe care am publicat-o (fără copy right!) pe acest blog, se bucură de o atenţie sporită din partea vizitatorilor mei. Intuiesc că cei îndrăgostiţi de lirica poetului Suceveanu sînt, în mare, elevi şi/sau studenţi, care, de la un banal search pe Google (pentru că, pare-se, aceasta este o soluţie, fără alternative, de a-ţi face temele), au ajuns în plasa pe care iată că o ţes pe Internet de vreo şapte luni bune.

De vreme ce pagina mea ar putea fi un instrument e-Learning util, care i-ar ajuta, măcar didactic, pe search-erii din generation gap să găsească texte literare, ar trebui să mă gîndesc cum aş putea îmbogăţi galeria mea de lirică, mai ales că în vară am inaugurat o categorie/un tag special(ă) în acest sens.

Nu că aş fi un romantic care nu poate fără texte de suflet, nu că aş urmări să obţin în acest fel mai multe accesări care mi-ar spori traficul, căci apariţia mea pe I-net s-a întîmplat din pură curiozitate, fără a urmări să-mi scot numaidecît la vedere existenţa-mi spirituală. Galeria de pohezele, pe care îmi propun să o îmbogăţesc cu noi texte, va fi un tabiet al meu, un capriciu, dacă vreţi. Iar dacă aceasta va fi de folos cuiva, cu-atît mai bine ţării şi lui/ei cu-atît mai bine!

Of course, Internetul este îmbîcsit cu varii opuri poheticeşti. Autori diferiţi. Conţopişti asemenea. Cititori fără şi cu imunitate. Cred că nu sînt  prea mulţi bloggeri în galaxia asta care nu ar fi postat în viaţa lor atomo-biologică vreo po(h)ezie preferată – normal, învăţată încă la şcoală, altfel cum?🙂 Adesea, mai puţin înaltă este însă calitatea vizuală a lor: aiurea redactate, cu păduchi ortografici viermuind într-o pădure haotică de virgule, fragmente forfecate, parafrazări grosolane,  plagieri idioate chiar etc. etc.

Bine ai venit, iubite cetitoriule de poheme, în miniBIBLIOTHECA mea virtuală care se cheamă my weBLOG!!! Haideţi să demonstrăm împreună că românul, născut po(h)et,  adică din născare înzestrat în a doini poheticeşti izvodituri, îi mai şi poate citi pe… po(h)eţi.

Lasă un răspuns

