Pe frontul de (v)est nimic nou

Nimic nou, iubite cetitoriule, nu-ţi pot comunica. Nu se întâmplă nimic pe frontul de (v)est. De fapt, pentru un blogger ingenios subiectele abordate nu au limită tematică. M-aş putea şi eu refugia în lumea virtuală a păienjenişului mondial, cum o fac atâtea capete fericite de atâta veşnicie on-line. Dar numai asta am a face?

Apropo de subiectele de pe bloguri! Cei mai mulţi bloggeri scriu de dragul scrisului, alţii îşi lansează afaceri virtuale, nu puţini fac politică pe bloguri (acestea sunt, se pare, cele mai eficiente mijloace PR pentru politicieni) etc. etc. Eu, par exemple, scriu pe apucate. Scriu pe blogul meu ca într-un jurnal, un jurnal accesibil tuturor. Tocmai de asta, iubite cetitoare, trebuie să am grijă cum scriu şi ce scriu, ca să nu se întoarcă roata istoriei asupra mea!😆

În R.M. nu se poate de scris chiar despre „tot”. Trăim într-un mediu care ne-a educat cu cenzura. Probabil că suntem unii dintre cei mai cumsecade autocenzori din lume…

Multe aş mai scrie aici, dacă, desigur, aş avea mai multe posibilităţi. Deocamdată, în spiritul lui Erich Maria Remarque, pe frontul de (v)est nimic nou…😦

P.S. Kid Loco, dar tu când te lansezi ca blogger serios, luptător pentru adevărul absolut şi viitorul luminos?!😛

5 gânduri despre “Pe frontul de (v)est nimic nou

Lasă un răspuns

