De dragul tău

de Arcadie Suceveanu

I.

De dragul tău m-am înnorat şi-am nins,

M-am recompus din nori şi fulgi, iubito,

Şi m-am surpat din ceruri dinadins.

Păcat de-atâta iarnă ce-ai minţit-o.

II.

Ningeam curat, ningeam conspirativ,

Ningeam în febră rece şi-n neştire,

Ca un dogmatic trist şi emotiv,

Cu-o ultimă credinţă în iubire.

III.

Dar tu ai râs de-această iarnă-a mea

Cu fulgi naivi… Şi te-ai lăsat furată

De-o iarnă de carton şi mucava

Cu fulgi vopsiţi, de cretă colorată.

IV.

Ce-a fost: un vis? Iluzii fără sens?

O dramă-a fost? O luptă nefirească

În care albul a pierdut imens,

Strivit de-o lege mult prea pământească.

3 gânduri despre “De dragul tău

  1. Eram un hohot infernal de fulgi,
    Lava de alb, jaratec de candoare.
    Cadeam pe zare in valtori prelungi,
    Bland condamnat la moarte prin ninsoare.

    Azi nici macar nu sufar, trist si-nvins,
    Atat mai pot si-as vrea sa-ti spun, iubito,
    De dragul tau m-am innorat si-am nins,
    Pacat de-atata iarna ce-ai minti-o!

    Apreciază

Lasă un răspuns

