CLEPSIDRA

Vroiam să dobor secunda cu o săgeată

Vroiam să măsor cu o iubire vecia.

Mult prea multă-mi părea Poezia

Şi-a mea îmi era lumea toată

Iarba creştea sub paşii mei,

teii scoteau flori pe ram

de mă gândeam la ei

atunci când iubeam,

ce tânăr

eram

o!

eram

ce tânăr

atunci când iubeam:

de mă gândeam la ei,

teii scoteau flori pe ram;

iarba creştea sub paşii mei,

şi-a mea îmi era lumea toată

Mult prea multă-mi părea Poezia

Vroiam să măsor cu o iubire vecia

Vroiam să dobor secunda cu o săgeată…

© Nicolae Dabija

© ψ-on 🙂

iulie 2006

2 gânduri despre “CLEPSIDRA

Lasă un răspuns

